marinamargaretha

Alla inlägg den 19 april 2012

Av marinamargaretha - 19 april 2012 14:05

Trött ja.

Idag är jag ledig men är så otroligt trött..

Det är verkligen zombiestatus på mig. ;-) Det är ganska grått & trist  ute. Tråkigt. Men det är ju aprilväder. Ska jobba fyra dagar framåt  med start imorgon. Men det är ganska lugnt i helgen. Så det blir nog mycket att stå i tvättstugan och

ta igen all  tvätt som vi ligger efter med. De har lagt in ett nytt golv åt oss så vi har varit utan maskiner i ca 1 vecka. ;-/

Sen är jag ledig  tisdag & onsdag nästa vecka.

Ska bli skönt med 2 dagars ledighet. Det är man ju inte bortskämd med.

 

Idag har det blivit ganska mycket tv-tittande och surfande. Städade igår när jag kom hem efter jobbet, så jag skulle slippa det idag. Annars städar man alltid på den enda dag man är ledig och det är ju så tråkigt.

Håller på och lär mig datorn för fullt. ;-)

 

Håller även på att kollar runt efter olika LCHF recept, så man vet lite till sen.

Jag skulle så gärna vilja köra redan nu men jag får väl bita ihop och vänta tills allt är klart, men sen så........

 

Ikväll är jag ensam hemma så maken ska jobba extra ikväll och dottern ska sova hos farmor och farfar.

Väldigt tråkigt att vara ensam hemma.

 

Nästa vecka är det återträff med viktklubben. Inget man ser fram emot eftersom  man tappade sugen för alla "problem" som har  kommit. Så det har ju varit mycket tröstätande med viktuppgång som resultat.

Fast om jag går dit så kan man ju få en nytändning att komma igång med tränandet i allafall.

Det vore ju skönt att komma igång med den biten iallafall, så får man det här med maten sen.

 

Ha en trevlig dag  alla därute. ;-)

Kram

Skapa flashcards