marinamargaretha

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Ledig

Av marinamargaretha - 4 maj 2012 11:57

Hejsan!

Ja, Jag blev ledig idag fast jag skulle ha jobbat. ;-)

Jag frågade min chef igår om jag kunde ta ut en röd dag idag (betald ledighet) eftersom det var så pass lugnt på hotellet så man klarade sig på 2 st personer. Det gick så bra så sa hon. Sen är jag ju ledig i helgen oxå. 3 dagars ledigt är inte helt fel. ;-)

 

I morse när jag klev upp så var det vitt på backen! Igen...

Men det är ju ändå plusgrader så det försvinner ju snart. ;-)

 

Idag börjar ju ishockey VM. Undrar hur det kommer att gå för Sverige...vi får hoppas att det går bra nu.

 

Har suttit och kollat in lite bilder på tatueringar. Vill så gärna göra en ny snart. Det blir nog under semestern. Har inte bestämt mig var eller vad det ska bli än.

Ska i allafall pierca näsan när jag går på semester. Ska boka tid till den 29 juni. Åker då direkt dit efter jobbet. ;-)

 

Igår var en ganska lugn dag på jobbet men shit vilken huvudvärk jag fick när jag kom hem. Höll i sig hela kvällen fram tills det var dax att lägga sig. Känner att jag har ont i dag oxå om än inte lika mycket. Blir väl inte bättre av att man sitter här antar jag. ;-)

Hade planer på att ta en sväng om med snabeldraken men jag tror jag struntar i det. Det finns fler dagar.

 

Nej nu får ni ursäkta mig. Jag ska nog ta något att äta och sen blir det nog en tupplur tror jag. Ha en trevlig fredag!

Kram 

 
 
Susanne D

Susanne D

4 maj 2012 18:09

Jag har också varit ledig idag, kände jag behövde vila. Ja du kan läsa om det på bloggen. Jag hoppas vi slipper snö, jag vill det ska vara fint i helgen men dom har ju sagt att det ska komma.
Jag hade tänkt skaffa en tatuering för ett antal år sedan med jag kunde inte bestämma något motiv så nu blir det inte av.
Vet du, jag har beställt årets pelargon från odla.nu. Tack för tipset Marina :-)
Ha en skön helg!
Kram

http://tadansomdenkommer.blogspot.com

 
Ammi

Ammi

4 maj 2012 21:15

Tittar in och önskar dej en trevlig helg
Ammi

http://ammisen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marinamargaretha - 26 februari 2014 19:08

Hej på er! Ja, nu har det gått ett tag igen. Har inte haft nån lust eller ork att skriva på ett tag. Egentligen har jag ingen ork nu heller men vi gör ett försök. Jag är så otroligt trött denna vecka då det är storstädning som står på arbetssch...

Av marinamargaretha - 12 februari 2014 10:56

Hej på er! Ja nu har det gått ett tag sedan sist, men jag har legat sjuk sedan förra fredagen med feber och halsont bla. Men nu känner jag att jag inte orkar vara hemma mer så imorgon blir det att åka och jobba igen.   Vad har hänt då? Ja, ...

Av marinamargaretha - 3 februari 2014 17:41

Hej på er!   Ja, då var det måndag igen. Fast jag måste säga att den har gått fort. Skönt! Dagen började lagom roligt när man kom till jobbet och upptäckte att korridoren var alldeles fullplottrad med svarta streck! Inte roligt kan jag säga. ...

Av marinamargaretha - 31 januari 2014 14:25

Hej på er. Äntligen fredag! Ja, jag säger det fast jag har varit ledig idag.    Idag har jag varit till Borlänge sjukhus på röntgen av ländryggen. Det gick snabbt och svar kommer om en vecka. Jag var ju till sjukgymnasten förut och hon sa att...

Av marinamargaretha - 27 januari 2014 08:55

Hej. Förvirrad ja. Det är det minsta man kan säga att jag är. Ni vet min situation sen tidigare. Jag har upptäckt att hon som är gruppledare är bara så där snäsig och så då hon har någon med sig. Som att hon måste visa att det är hon som bestämmer....

Ovido - Quiz & Flashcards