marinamargaretha

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av marinamargaretha - 7 maj 2012 18:49

Hej!

Ja, så är det. Jag behöver någon/några som kan sparka mig där bak!.

Jag vet ju att jag måste äta som vanligt fram tills alla tester är gjorda. Men bara för att jag måste vänta med det så är det ju ingenting som hindrar mig från att komma igång med träningen. Förutom jag själv.

Men det är så otroligt svårt att komma igång själv. Man hittar alltid ursäkter....Konstigt nog.

Jag skulle nog må så mycket bättre oxå.....

 

Var iallafall ledig i helgen och det var så otroligt skönt.

En lugn helg blev det. Vädret var inget vidare så det blev mest att sitta inne och brodera på min snöleopard. Det är mycket kvar att göra men jag är så taggad inför nästa projekt. Ska beställa ett broderi med en tiger på. Igen. Fast den här tigern blir lite annorlunda än den andra. Ja, den är helt otrolig! Kunde bara inte hålla mig när jag såg den. :-)

 

Idag var det dax för jobb igen. Det var en lugn dag. Så det blev en hel del bus från mig och min arbetskamrat Mia. Ja, herregud, när vi sätter igång så är vi lite som småbarn, men det bjuder vi på. Vi har så otroligt roligt i allafall.:-)

Vilket ju är viktigast, eller? hihi

Imorgon är det ännu lugnare så det lär nog bli mer bus.......hehe.

 

Idag köpte jag Expressen bara för att det var en bilaga man kunde köpa med som heter Allt om LCHF. Det fanns jättemycket recept och tips i den. ;-)

 

Idag har min mage lekt berg och - dalbana med mig. Inte roligt alltså!

Men det lär ju bli bättre alltså. ;-)

 

Nej, nu är det dags för mat.


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards