marinamargaretha

Alla inlägg under juni 2012

Av marinamargaretha - 14 juni 2012 10:54

Hej hej!

 

Ja, jag lever fortfarande. ;-)

Jag vet att det var länge sedan jag skrev.

Men jag har jobbat ganska mycket och sen har jag legat sjuk i feber och förkylning.

 

Så vad har hänt sedan sist.?

Minns faktiskt inte så mycket;-) fniss....

Var i allafall till lasarettet häromdagen och gjorde den "efterlängtade" gastroskopin.

Roligt var det inte kan jag iallafall säga. Har varit sjukt nervös för den proceduren länge nu så det är väldigt skönt att det äntligen är avklarat.

De tog ett prov från tolvfingertarmen så det svaret ska jag få vänta på i ca 2 veckor. Läkaren sa att allt såg normalt ut så det är proverna vi får vänta på.

Jag slutade med Iberogasten som jag provade förut. Det som var till hjälp mot IBS. Har varit utan det i ca 1 månad nu men det är nog dax att börja med det igen.

Varför? jo, för att de första 2 veckorna gick bra men sen började jag få magknip igen!

Så det blir nog att inhandla det igen.

Sen tänkte jag börja sätt mig in i vad det egentligen innebär att äta LCHF-kost.

 

Nu är man väldigt trött på detta väder. Ena stunden regnar det,sen är det lite sol och sen regnar det igen. ;-( tråkigt.

Hoppas att det blir hyfsat till semestern. Inte för att vi ska göra nåt speciellt men det kan ju vara trevligt med lite sol i allafall.

Jag ska ha semester v.27-30

Så det är ju snart ;-) ska bli skönt faktiskt.

 

Alldeles i början på semester den 4; e juli så firar min man och jag 20-årig bröllopsdag! Herregud vad tiden går.

Och hur ska vi fira det då? Jo, vi har beställt nya ringar.

Kan ju vara kul och sen så har ju de gamla blivit för små.

Hoppas bara att vi får de ringar vi vill ha. De var svåra att få tag på. Makens storlek var inga problem. Det var värre med min..... Hon skulle försöka få tag i den, så jag hoppas.....

 

Lägger väl in bilder på dem sen.....

 

Gick ju igenon digitalkameran förut och hittade en otroligt fin bild ( om jag får säga det själv) som jag tog förra året under semestern när vi tog en dagstur runt småvägarna här i Dalarna.

Bilden tog jag innefrån bilen.

Den visar Stjärnsund kyrka.

 

    

Entrén fram till kyrkan är storslagen, eller hur?

Jag är faktiskt stolt över att jag kunde ta en så snygg bild. hehe

 

Det blir väl att ut och fota mer i sommar.;-)

 

En till bild på kyrkan, fast inte lika snygg;-/

  

 

Ståtlig!

 

Nej, nu mina vänner ska jag nog ta lite lunch.

 

Ha det bra!

Stora kramar!   

Marina ;-))))))

Skapa flashcards