marinamargaretha

Alla inlägg den 27 september 2012

Av marinamargaretha - 27 september 2012 18:14

Hej igen!

Ja, nu är beslutet taget.

Igår sade jag upp mig från mitt jobb. Det känns helt underbart. Man kan inte jobba på det sättet och med de förutsättningar som vi har.

Man kan inte dra ner på vissa områden.

Visst var det nervöst att ta det beslutet men det var ganska lätt ändå,

pga de svar jag fick på vissa frågor som jag hade.

Jag har 1 månads uppsägning men den kommer nog att gå fort känns det som.

Innan jag sade upp mig så fick jag ett erbjudande att börja på  ett annat ställe.

Det känns faktiskt väldigt bra. Det kommer att bli arbetstider mellan 8- 16.30 och

bara måndag - fredag.

Det känns underbart.

Tänk att slippa gå klockan 04.00 varje dag man jobbar!

Visst har det varit skönt att sluta 15.00 men jag tar hellre 8-16.30, mån-fre än som nu gå upp

04.00 och vara ledig var tredje helg!


Annars då?

Jodå, håller på att få ont i halsen och är småfebrig men hoppas på att det går över snart. Det går ju så mycket förkylningar nu.

Magen håller sig väl i hyfsat skick. Den protesterar väl i bland men det tar ju tid innan tarmen är helt läkt så det får man väl ta antar jag.

Har lånat lite böcker på bibliotektet om LCHF. Försöker sätta mig in i vad det innebär. Finns mycket goda recept i de böckerna som jag ska skriva av.

Tänkte att jag skulle prova LCHF sen nu när jag börjar få lite grepp om gluten.


Nej, nu är det dax för mat.

 Det blir grillade kycklingfiléer och  en sallad till det. Mumma!


Ha det bra!

Kram Marina





Skapa flashcards