marinamargaretha

Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Taggad

Av marinamargaretha - 19 juli 2013 12:44

Hej igen!

Ja, jösses. Två dagar på raken. Inte dåligt.


Det blev ingen kvällspromenad igår. Jag tog mig i kragen och tog en tur nu på morgonen istället.

Idag var det skönare ute, inte lika varmt, men blåsigt.

Skönt var det i allafall.

Det jobbiga är innan man kommer iväg. Att det ska vara så svårt.....

Om jag inte tänkte så mycket eller kände efter så skulle det gå lättare.

Jag får nog bara tänka att nu ska jag ta en promenad och insupa naturen. Jag får nog inte tänka att jag ska motionera.

Ska testa det imorgon bitti.


Jag är iallafall lite mer taggad. För jag har sett jättesnygga träningskläder som jag vill ha.

Jag har det som delmål så nu jävlar. Så här ser de ut;

   

Så jäkla snygga! Eller?

Måste bara ha!

Jag får se till att det blir så! ;-)


Idag jobbar älsklingen sista dagen innan semestern. Vad skönt för han. Han har tyckt att det varit bra jobbigt nu.

Jag vet, för jag tyckte likadant förra veckan innan jag fick semester.;-)


Jag hoppas att vädret blir lite bättre till kvällen. Just nu är det väldigt mulet och blåsigt. Det gör inte så mycket att det är mulet men det vore skönt om det slutade blåsa. Då skulle vi kunna ta en kvällspromenad tillsammans. Han har ju sagt att han skulle vilja följa med på en kvällspromenad.


Nej, nu är det dax att ta hand om disken. Kanske blir det att brodera lite sen.


Ha det gott!

Kram Marina   


 
 
Ingen bild

Mia

23 juli 2013 15:23

Snygga träningskläder! Det blir ju alltid lite roligare när man har något snyggt å sätta på sig;-) Jag ska ta mig i kragen å brodera!
Ha det så gött på resten av semestern. Kram Mia

marinamargaretha

23 juli 2013 18:39

Ja visst är de snygga! Brodera på du. Det tycker jag. :-)
Kram Marina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marinamargaretha - 26 februari 2014 19:08

Hej på er! Ja, nu har det gått ett tag igen. Har inte haft nån lust eller ork att skriva på ett tag. Egentligen har jag ingen ork nu heller men vi gör ett försök. Jag är så otroligt trött denna vecka då det är storstädning som står på arbetssch...

Av marinamargaretha - 12 februari 2014 10:56

Hej på er! Ja nu har det gått ett tag sedan sist, men jag har legat sjuk sedan förra fredagen med feber och halsont bla. Men nu känner jag att jag inte orkar vara hemma mer så imorgon blir det att åka och jobba igen.   Vad har hänt då? Ja, ...

Av marinamargaretha - 3 februari 2014 17:41

Hej på er!   Ja, då var det måndag igen. Fast jag måste säga att den har gått fort. Skönt! Dagen började lagom roligt när man kom till jobbet och upptäckte att korridoren var alldeles fullplottrad med svarta streck! Inte roligt kan jag säga. ...

Av marinamargaretha - 31 januari 2014 14:25

Hej på er. Äntligen fredag! Ja, jag säger det fast jag har varit ledig idag.    Idag har jag varit till Borlänge sjukhus på röntgen av ländryggen. Det gick snabbt och svar kommer om en vecka. Jag var ju till sjukgymnasten förut och hon sa att...

Av marinamargaretha - 27 januari 2014 08:55

Hej. Förvirrad ja. Det är det minsta man kan säga att jag är. Ni vet min situation sen tidigare. Jag har upptäckt att hon som är gruppledare är bara så där snäsig och så då hon har någon med sig. Som att hon måste visa att det är hon som bestämmer....

Skapa flashcards