marinamargaretha

Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Skräp

Av marinamargaretha - 25 juli 2013 09:00

Hej!

Skräp ja. Tänk vad skräp man samlar på sig under åren som går.

Denna vecka håller vi på att rensa ladan.

Jösses vad skräp man har. 10 - 15 års sparande. ;-/

Men det är ju så att har man stora utrymmen så är det ju lätt att säga " Vi lägger det här så länge".

Men sen är det ju så att vi inte har haft något släp att köra iväg allt på.
Jag vet att det är egentligen ingen ursäkt. Man kan ju alltid hyra, det blir ju extra kostnader men inte vill ha.

Men nu har vi en gammal skruttig kärra som vi kan köra iväg allt på.

Skönt!


Annars är det fortfarande semester. Inne på andra veckan nu.

Varm är det. Inte för att man klagar men det skulle behövas lite regn nu.

Det är ju så fruktansvärt torrt.



Motionerandet går väl så där just nu.

 Har fått förhårdnader på höger fot som gör så ont. Men bara på höger fot. Konstigt.

Jag har haft de i fotbad och filat och smörjt men det vill inte försvinna. Man kanske kan sätta på någon form av skydd?...

Med någon form av skumgummi eller nåt speciellt plåster?

Vad tror ni?

För som det är nu så vill man inte dra på sig träningsskorna då det gör som mest ont när jag har dem på mig.


Imorgon börjar classic car week.

Lite sugen är man ju på att åka dit någon dag och titta lite. Vi får se.

Det är ju så otroligt mycket folk..

Jag är ju en sån som inte tycker om att trängas med folk. Det är det värsta jag vet.


Nästa vecka ska vi ev åka till Eskilstuna Zoo tillsammans med svärföräldrarna. De kommer ju inte ut så mycket nuförtiden. Det kommer att bli trevligt.

Sen är jag lite sugen på att åka med MS Gustav Vasa över Siljan. Antingen luchkryssning eller räkkryssning. Det skulle säkert vara jättemysigt.

Lunchkryssningen är väl kanske den som lockar mest. Det är säkert jättfint en solig dag.


Sista veckan på semestern har jag bestämt att jag inte ska göra någonting. Bara vara. Sitta och brodera mesta tiden kanske.


Ha det bra!

Kram Marina

  

 
 
Mia

Mia

26 juli 2013 07:25

Jag har för mig att det finns ngn form av plåster mot förhårdnader, men jag är inte säker.. Kolla med apoteket, de vet kanske om inget annat hur du kan göra för att underlätta..

Ha nu en fortsatt skön semester.. Jag jobbar idag och på måndag med sen har jag tre veckors ledigt =)

Kram Mia

http://nattmia.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marinamargaretha - 26 februari 2014 19:08

Hej på er! Ja, nu har det gått ett tag igen. Har inte haft nån lust eller ork att skriva på ett tag. Egentligen har jag ingen ork nu heller men vi gör ett försök. Jag är så otroligt trött denna vecka då det är storstädning som står på arbetssch...

Av marinamargaretha - 12 februari 2014 10:56

Hej på er! Ja nu har det gått ett tag sedan sist, men jag har legat sjuk sedan förra fredagen med feber och halsont bla. Men nu känner jag att jag inte orkar vara hemma mer så imorgon blir det att åka och jobba igen.   Vad har hänt då? Ja, ...

Av marinamargaretha - 3 februari 2014 17:41

Hej på er!   Ja, då var det måndag igen. Fast jag måste säga att den har gått fort. Skönt! Dagen började lagom roligt när man kom till jobbet och upptäckte att korridoren var alldeles fullplottrad med svarta streck! Inte roligt kan jag säga. ...

Av marinamargaretha - 31 januari 2014 14:25

Hej på er. Äntligen fredag! Ja, jag säger det fast jag har varit ledig idag.    Idag har jag varit till Borlänge sjukhus på röntgen av ländryggen. Det gick snabbt och svar kommer om en vecka. Jag var ju till sjukgymnasten förut och hon sa att...

Av marinamargaretha - 27 januari 2014 08:55

Hej. Förvirrad ja. Det är det minsta man kan säga att jag är. Ni vet min situation sen tidigare. Jag har upptäckt att hon som är gruppledare är bara så där snäsig och så då hon har någon med sig. Som att hon måste visa att det är hon som bestämmer....

Skapa flashcards