marinamargaretha

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av marinamargaretha - 19 januari 2014 12:18

Hej på er!

Ja, jag lever fortfarande!

Herregud vad tiden går! Det är inte klokt.


Sist jag skrev var visst i juli månad.   

 Jag tänker inte gå igenom allt som har hänt under hösten. Vi kan säga att den har varit blandad med stress, irritationer m m. Nu vänder jag blad istället och siktar på att detta år ska bli riktigt bra!

Men jag kan iallafall berätta att vi var till Eskilstuna Zoo Som planerat med svärföräldrarna på semestern.

Det var riktigt trevligt. Det betyyde jättemycket för dem.

Vi får se om vi kan ta med dem till Orsa Björnpark i år. Det beror på då svärfar har problem med att gå och det är ju väldiga backar där.

Annars hittar vi på annat.

Lite bilder från Eskilstuna kommer här:

                     

Några hyfsade bilder.

Nu hoppas jag att det kommer att bli bättre med bloggandet från min sida.

Nu är det dags för lite mat.

Ha en skön söndag!   

Kramiz Marina

Skapa flashcards