marinamargaretha

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av marinamargaretha - 20 januari 2014 11:33

Hej igen.
Falska människor ja. Jag blir inte klok på detta.
Som ni förstår så har jag problem med falska människor och vet ej hur jag ska göra.
Så här ligger det till...
Jag jobbar som vikarie på en skola. Jag har varit här i ett år och har mitt vikariat till den 16/5-14. Det blir förmodligen längre enligt cheferna.
Hon som jag har jobbat med är hemma och är mammaledig. Den person som har kommit istället för henne är släkt med hon som är gruppledare för oss.
I början var allt frid och fröjd, men det har förändrats.
Hon som är gruppledare har börjat gnälla och snäsa väldigt mycket mot mig
Hon kan verkligen få en att känna sig korkad m.m .
Hon som är vikarie för den ordinarie har börjat fråga tex "hur mycket har du kvar att göra nu då?"
Precis som om hon kollar av till gruppledaren.
Jag känner mig jagad av de två.
Nu är det mer saker än detta men det
känns jobbigt.
Om två veckor har jag medarbetarsamtal med chefen och jag vet inte hur ärlig jag ska vara.
Jag vill ju jobba kvar här då jag trivs så bra här.
Men samtidigt vill jag inte ha det så här.
Hjälp!!
Vad tycker ni?
Kramiz Marina.

Ovido - Quiz & Flashcards